Tuesday, November 30, 2010

Kemaafan Terindah....


Buatmu Abang...


Sesungguhnya abg telah mencipta kenangan terindah buatku...
Kenangan yg sesungguhnya tidak pernah ku kutip daripada insan lain...
Kenangan yg tidak akan lekang oleh waktu
Dan kenangan tidak pernah mungkin akan ku lupakan....

ABANG...

Aku sedar, aku tidak sempurna....
Aku sedar, aku tidak berdaya.....
Aku sedar, aku lemah.....

Aku banyak menyakitimu....
Aku banyak melukaimu.....
Aku banyak menitiskan air matamu....
Aku banyak menghampakanmu....

Maafkanku, abg...
Maafkan segala kesalahanku padamu...
Maafkan segala kesilapan yg pernah ku lakukan padamu..

Sesungguhnya aku masih mencintaimu....
Masih rindukanmu,
Masih perlukanmu di sisiku....

Tika suka,
Tika duka,
Tika gembira,
Tika derita.....

Tapi, mengapa kau pergi dariku, abg...
Pergi bersama angin lalu....
Pergi bersama kenanganmu bersamaku...
Pergi bersama mahligai yang pernah kau cipta bersamanu....

Abang...

Di sini ingin ku coret kemaafan terindah buatmu...                  
Kemaafan yg benar2 kemaafan....
Kemaafan yang ikhlas dariku....
Kemaafan yg terungkap banyaknya dariku buatmu, abg...

Sesungguhnya aku menyesal atas segala perbuatanku...
Atas segala salah dan silapku...
Atas segala ketelanjuran tutur kataku.....
Atas segala ketelanjuran tingkah lakuku.....

Ya Allah....
Terimalah keampunan drku.....
Terimalah penyesalanku...
Ampunilah dosa2 ku...

Kau peliharalah dirinya...
Kau lindungilah dirinya...
Kerana sesungguhnya aku amat mencintai dan menyayangi dirinya.....
AMIN..

1 comment: